July 26, 2011

Haul: Clothes, Accessories and Beauty | 2011

I haven't bought clothes for a really long time, so I went to shopping.I was surprised,because I've found a ton of great clothes. :O There are awesome sales everywhere! :)
Már nagyon rég nem vettem ruhákat. Ha vásárolni is mentem,sosem találtam semmi jó dolgot.De nem most! Hab a tortán,hogy nagyon jó áron jutottam hozzájuk. :)

I love C&A as you can see


C & A


C & A

New Yorker

New Yorker

C & A
(great for exams / vizsgákra szuper viselet)

C & A ^ ,  New Yorker ^

(the C&A one is actually a dark blue,not a greya C&A-s igazából sötétkék,nem szürke,ahogy a képen látszik)


C & A(dark blue again / szintén sötétkék)

Accessories & make-up:



- Maybelline Color Sensational lippie : 315 Rich Plum
- You Rock pocket brush
- White crackle polish
- Purple gel eyeliner
- a backup of my favourite minty green nail polish


Which one do you like the most?
Mi tetszik a legjobban? Ti vettetek valamit mostanában?

xoxo Evinde

11 comments :

  1. A fülbevaló!! honnan való? gyönyörű *-*

    ReplyDelete
  2. Rossmann :) Olyan Rossmannokban kell keresni,ahol van 2-3 ékszerállvány.

    ReplyDelete
  3. Essence purple gel eyeliner is great! Nice haul!

    ReplyDelete
  4. Nekem is a fülbevalón akadt meg a szemem.:) Nagyon szép. Az első képen a párducos ing is nagyon szuper. A fehér cracking-ről csak rosszat hallottam eddig, úgyhogy kíváncsi leszek a véleményedre. Nekem fekete van, de az tök jó.

    ReplyDelete
  5. The mint polish is SOOOO pretty! *_* What brand is it?

    And my favorite clothing store is New Yorker! That place is PACKED with edgy pieces! <3 LOVE IT! The blue skull shirt is AWESOME btw! *_*

    ReplyDelete
  6. @Natalie:yep,it's like a mousse,I love it!*_* Thanks!:)

    @Bikira:nekem is az egyik kedvencem a fülbevaló (meg a leopárd felső,meg a mellette levő selyem felső,valóságban szebbek,mint a képeken,ez a sminkjeimre is igaz,nem jönnek úgy át a színek :/ ) A fehér crackingről semmi rosszat sem tudok mondani,a lábamon és a kezemen is fel van kenve,és nekem nagyon tetszik.:) Hosszában reped,nem féltégla szerűen,mint pl a Barry M vagy OPI crackle lakkok,nekem személy szerint ez jobban tetszik.Lesz róla egy NOTD,oda is leírom majd.

    ReplyDelete
  7. Haha, I love the brand name! 'Lovely'. Where do you get it from? Just regular Japanese sites or is it a Western brand? Sadly I didn't find any Essence products in Germany : ( They only had boring, cheap stuff that wasn't even that pretty.
    New Yorker is a BAD-ASS store! I love that place! I can ALWAYS, no matter what season, go into that place and find at least 5 items that I'll LOVE to death!

    Oh you had a newfy before? : D That's awesome! They're such loving creatures <3 We have 5 atm. They're all wonderful! Perfect for families but also for people who are alone in a big place (with no stairs! haha).

    OHH you know the EMILY character? O_Ô I have no idea who she is, really. But the long-sleeve shirt with the pocket on the front is SO cute! Hehe!

    ReplyDelete
  8. Köszi,remélem találok még ilyet :)

    ReplyDelete
  9. Én most ezeket a lábgyűrűket bírom:

    http://ekszer-ora.vatera.hu/ezust_ekszer/labekszer/925_ezust_labgyuru_1468906240.html

    ReplyDelete
  10. I really appreciate of your self for the helpful information you have shared. I find this information very useful and it has considerably saved my time. Thanks dude.

    Dissertation Topics

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome! Sorry for the late reply tho.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...