July 20, 2011

Rockin' Haul - Summer 2011 | Essence You Rock! Trend Edition



I've been waiting for the You Rock LE since March, and it's finally available in my country. Let me show you what I bought.

Március óta vártam a You Rock kollekciót, és végre kapható nálunk is. Lássuk, mi talált új gazdára.




~ Eyeshadow base : 01 Rock Chick's Base (FINALLY!! \(≧∀≦)/)
~ Eyeshadow palette: 01 Rock Chick's Palette
~ Lipstain: 02 Your Pink Is On Fire
~ Refreshing spray : 01 Rock Chick's Refresher
~ Nail polishes : 01 Cut off the beige; 02 Love,peace and purple; 03 Kings of mints; 05 Speed of light blue

~ Astor VIP lipstick - Nude Kiss (it was on sale,so I bought a backup because I adore this shade)
~ Lovely Sunny Blusher - Cranberry Kiss 
 these Lovely blushes are really great,and they come with a cute lil puff with a ribbon on it,kinda gyaru-style :) This is the second shade I own. 

A Lovely Sunny pirosítóik nagyszerűek,és egy aranyos kis pamaccsal adják őket,ami abszolút gyaru stílusú :) Ez a 2. színem, egy pinkes-levendulás árnyalat. Szépséges! 


Most minden Lovely termékre 25% kedvezmény jár a Rossmannban, úgyhogy hajrá!

Aren't they gorgeous in the sunlight?


What about your latest haul?
Ti mit vettetek mostanában?

xoxo Evinde

5 comments :

  1. szia a lovely pirosító mennyi volt ?

    ReplyDelete
  2. A pirosító tök szép, szinte ugyanolyan mint az Astorom. Én is legutóbb a You rock! kollekcióból vásároltam, de én csak a lilás lakkot és a bázist vettem meg. Viszont volt szerencsém mindent kipróbálni, mert az orrom előtt tették ki a bontatlan, friss tesztereket.:D

    ReplyDelete
  3. Nálatok volt teszter?:D Nálunk nem :'D Lestem is egyet.

    ReplyDelete
  4. Nálunk se volt teszter, de a palettát nagyon bírom:$
    Ha van kedved, nézz be hozzám is:
    www.parafeminas.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...