July 30, 2011

You Rock Eyeshadow Palette - Review & Swatches + EOTD

I've heard really bad things about this palette,and I decided to try it myself, because people are too picky nowadays. Of course,it' not that bad at all that people say. The biggest problem I've read about this palette is the lack of pigmentation.Well,the pigmentation is medium, and you can build up the colours if you want. I don't really have any problem with the colour payoff. The only thing I don't really like is that these eyeshadows are very powdery. But let's see:

Nagyon régóta vártam,hogy ez a kollekció eljusson hozzánk.Idő közben sok rosszat hallottam a palettáról,de mégis megvettem,hisz páran hajlamosak túlkritizálni az olcsóbb márkákat - persze a paletta egyáltalán nem olyan rossz,mint páran írták. A legtöbben a pigmentáció hiányára panaszkodtak - nos,a pigmentáció közepes,semmivel sem rosszabb,mint a többi Essence szemhéjpúder nagy része,a színek pedig építhetőek. A porszerű állag például sokkal szembetűnőbb.Ez volt ez egyetlen és legnagyobb problémám ezzel a kis palettával,ami azért nem jelenti a világ végét.

eyeshadows & eye pencil, sunlight
 Can you see the powderiness?



The eye pencil is nice,the pigmentation is really good,and the consistency is soft.I have no problems with that.
The brush is not really good for these particular eyeshadows,but it will be great for applying creamy and liquid eyeshadows.
A szemceruza puha és kellően pigmentált,semmit sem tudok felhozni negatívumnak.
Az ecsetet inkább krémes szemhéjfestékek felviteléhez ajánlanám,mint a palettabeli színek felpakolásához.

I used the colours in the bottom row of the palette
A paletta alsó sorának színeit használtam

Pro / Pozitívum:
- nice pastel colours / szép pasztell színek
- palette comes with an eye pencil and brush / a palettához jár egy szemceruza és egy ecset
- super cute packaging / szuper aranyos csomagolás,mágneses fedél
- handy

Cons / Negatívum:
-very powdery eyeshadows / nagyon porszerű a szemhéjpúderek állaga
- too pricey comparing to other Essence eyeshadow palettes / drágább,mint a többi Essence paletta (pl quattrok,Metallics paletták)
- limited / limitált

Allover,this is a nice lil palette. If you wanna try it,then just do it.

Összességében ez egy egész jó kis paletta,ha a porszerű állagot leszámítom. Aki tervezte,hogy megveszi,de megijedt a rossz véleményektől,az is nyugodtan tehet vele egy próbát.

xoxo Evinde

7 comments :

  1. Meg tudnád modndani, vagy nem próbáltad esetleg, hogy nedvesen hogy működnek? Mármint ha nedves ecsettel vagy fix+ -al viszed fel.

    ReplyDelete
  2. Nedves ecsettel még nem próbáltam,de gondolom úgy erősebb lesz a színük.

    ReplyDelete
  3. Kicsit megijedtem a sok negatív kritikától, de ennek ellenére megvettem. Nagyon szeretem, szépek a színek. Szemceruzára szoktam felvinni és úgy nagyon pigmentált. :D

    ReplyDelete
  4. I like that the colours are pastel. Pigmentation looks fine too. If I didn't have tons of eyeshadows I'd try it!

    ReplyDelete
  5. @Myst: örülök,hogy valaki egyetért :) túlságosan le lett húzva ez a paletta. Én is kipróbálom majd sötét alapra felvinni őket,jó ötlet!:)

    @Natalie: I have a lot of eyeshadows too,but I LOVE palettes like this,so I couldn't resist ^_^"

    ReplyDelete
  6. Szemfestékalapnak a Max Factor Natural Glaze szemceruzáját szoktam használni. Ecsettel elegyengetem és tökéletesen tapad bele a szemfesték. Fekete szemceruzával meg abszolút drámai. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...