August 12, 2011

Eye of the Day | Smokey Peach




Today I decided to go for a smokey pastel peach look. I used "Chic-ify" quattro eyeshadow by Essence, which is currently on sale. (1,5 $)

Ma egy pasztell barackos-füstös sminket készítettem. Az Essence "Chic-ify" quattro palettáját használtam, amit most olcsóbban tudtok megvenni,mert ősztől sajnos megszűnik.

Wanna recreate the look? / Te is megcsinálnád ezt a sminket?






As you can see, I used silver, brown and a peach shade, and they look quite nice together, however it is a weird combination. Feel free to play around with colours! ;)


Ahogy láthatjátok, ezüstöt, barnát és barackot is használtam, és jól néznek ki együtt, habár ez a színkombináció meglehetősen szokatlan. Merjetek játszani a színekkel! ;)


Do you like it?
Hogy tetszik?


xoxo Evinde

7 comments :

  1. Omg I envy your natural lashes so much T_T

    ReplyDelete
  2. OMG srsly?:O But they are too blond,without mascara,I look like an albino lol. Thank you anyways :D xoxo

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép ez a sminked is! :) Kipróbálom majd, kíváncsi vagyok hogy áll nekem :)

    ReplyDelete
  4. I like it, it's very neutral, perfect for every day make up :)

    ReplyDelete
  5. @Myst: köszönöm :) sajnos a kamera megint halványabban fotózta le, mint amilyen valójában :/

    @Katie: thank you, and you're right, it's great for every day .:)

    ReplyDelete
  6. I wouldn't expect the combination to work that nicely together, well done!

    ReplyDelete
  7. Nekem tetszik ilyen halványan...nem tudom élőben milyen, de így nagyon szép:) A narancs pedig kicsit természetesebbé teszi, vagy nem is tudom, hogy fogalmazzam meg:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...