December 28, 2011

Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner Primer - Review and Swatches / Teszt és vélemény

Pár bejegyzéssel korábban kértétek, hogy írjak erről a termékről, most végre van rá időm. Mivel ez az első primerem, ezért nincs összehasonlítási alapom, de leírom, amit tapasztaltam.
The Catrice Prime & Fine is my first primer, so I have no comparison, but I'll write about my experience.



A csomagolás egyszerű: műanyag, lecsavarható tetejű tégely. Talán csak annyit tudnék hozzátenni, hogy egy tubusos verzió jobb lenne, higiéniai okok miatt.
The packaging is simple and nice, the product comes in a plastic jar, however a tube version would be more hygienic.

vakuval / with flash

A Catrice állvánnyal rendelkező Rossmannokban és Müllerekben kapható, az ára 1399 Ft, 14 gramm terméket kapunk érte cserébe.
It's around 7$ for 14 gramms.


A primer állaga nagyon érdekes, nem nagyon tudom körülírni, de megpróbálom :) Olyan, mintha a waxot és a hab állagú alapozókat keresztezték volna, az arcra felkenve pedig olyan, mint a selyem. Nekem olajos a bőröm, de könnyűnek érzem felkenve, nem ragad. Mivel mattosító, ezért szilikon bázisú. Csodára nem számítottam, de pár órán keresztül azért segít kordában tartani a fénylő arcbőrt, ha nem is egész nap. A leírás alapján láthatatlanná teszi a pórusokat. Ez ugyan nem igaz, de valamivel halványabbak lesznek, az tény, így az alapozó is szebben mutat. A színe halvány rózsaszín, felkenve színtelen.

The consistency is hard to describe, but I'll try: it's like a mixture of wax and mousse products, feels like silk on the skin. I have oily skin, but it doesn't feel heavy, nor sticky. It's mattifying, so it has a silicon base. This primer is not a miracle product, but it really helps to keep my skin on the matte side for a few hours. Doesn't make my pores invisible, but it helps to smooth them out. It has a sheer rose colour in the jar, on the face it has no colour.


(Értelemszerűen) hidratáló után, de alapozó előtt kenem fel, és egy kicsit várok, hogy beszívódjon. Hidratálót ugyan nem mindig használok előtte, és olyan is előfordul, hogy csak a T-vonalra kenem fel.
I apply it after my moisturizer and before my foundation - obviously. You don't have to apply a moisturizer under it, and of course you can apply it only on certain areas, like the T-zone.


A képen azért látszik, hogy ha teljesen nem is, fokozottan azért eltünteti az apró bemélyedéseket a bőrön. Az alapozóm jobban bírja a strapát, és mint említettem, egy kicsit eltolja a kifényesedés idejét. Tág pórusú vagyok, így az is mindenképp előny, hogy ennek a segítségével az alapozó nem költözik be a bőrbe.
Ajánlom-e? Igen. Nem csodaszer, de normál és olajos bőrűeknek nagy segítség lehet. Az ár-érték arány szuper, összehasonlítva például a L'Oreal hasonló primerével. Újravenném-e? Igen.

As I said, it's not a miracle primer, but for the price, it's really worth it. It can be a help for normal and oily skin, and it makes my foundation last longer. I have oily skin, and it helps to keep my face matte. Do I recommend it? Definitely. Would I repurchase it? Yes.

Hasznosnak találtátok a bejegyzést?
Was this post helpful? Do you own this primer?

xoxo Evinde

5 comments :

  1. Én nem használok primert, nincs szükségem rá (hálisten) de jó volt a poszt, köszi! :)
    Üdv.: http://velvetfizz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Én tág pórusú, fényesedős, nagyon világos bőrű lány vagyok. Esetleg tudnál nekem valamilyen tartós, jó minőségű alapozót ajánlani? Lehet MAC is, az ár kivételesen mindegy, minőség érdekel elsősorban.
    Sajnos az olcsóbbaktól kipattanásosodik a bőröm.
    Köszönöm előre is^^

    ReplyDelete
  3. @Velvet FizZ Blog: nekem sajnos nagyon rossz a bőröm, de még emlékszem azokra az időkre,amikor szép volt :)

    @Haruhi: amit bátran ajánlok, az a Vichy Norma Teint Anti-Imperfection alapozó,ez problémás bőrre lett kifejlesztve. A másik szintén Vichy, az Aera Teint Pure alapozó, és abból van külön normál és zsíros bőrre való.Világos bőrűeknek is vannak árnyalatok,bár nekem is világos a bőröm,de még az enyémnél is láttam világosabb árnyalatot. Mindkettőt nagyon szeretem, egy éve kaptam őket, anno írtam is róluk pár szót:
    http://evinde.blogspot.com/2010/12/christmas-haul-vichy-and-more.html
    Azóta csak jobban hozzám nőttek. MAC alapozóm sajnos még nem volt.Remélem valamennyit tudtam segíteni :)

    ReplyDelete
  4. Köszi ez nagyon hasznos volt már rég szemezek vele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nincs mit! Most vettem meg a másodikat, annyira nagy kedvenc lett :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...