October 26, 2012

Essence Wildcraft Lipstick And Eyeshadows - Review & Swatches


Biztosan találkoztatok már a Wildcraft kollekcióval a Müllerben, ami pár hete kapható, és bizony órák alatt elkapkodták. Igen nagy körutat jártam be ezekért, mert nagyon tetszett pár darab a kollekcióból, ezekről mutatok most képeket. Hozzátenném, hogy a képek készítése óta a lila rúzs és az egyik nude körömlakk is hazajött velem.

Essence's Wildcraft limited collection is finally available here, so I picked up a few items, because I really like the collection. I also picked up the darker lipstick and a nude nail polish, but I don't have photos of those yet.



Két rúzs kapott helyet a kollekcióban, egy sötét szilva szín és ez a barackos nude. A fedése és állaga olyan, mint a többi Essence rúzsé, kivéve, hogy ennek nincs semmilyen illata. A nude nem olyan pigmentált, mint a lila, de ettől függetlenül szolid és szép.

There are 2 lipsticks in the collection, a dark plum and a peachy nude. The nude is not as pigmented as the plum coloured one. Both are nice and creamy, and unlike the regular Essence lipsticks, these have no scent. (Which I miss!)

01 Rosewood Hood 
03 Mystic Lilac

A szemhéjpúderek szépen pigmentáltak és jól elsatírozhatók, bár elég púderesek. A színek gyönyörűek! A harmadik, amit nem vettem meg, egy olívás arany csillámos zöld, és szintén nagyon szép volt.

The eyeshadows are nicely pigmented, easy to apply and they blend easily. They are powdery as well.

01 Rosewood Hood


Nagy kedvenceim a nude, bézs és pezsgős szemhéjpúderek, így ezt mindenképp szerettem volna megvenni. A színe hasonló a Miami Roller Girl kollekció bézs árnyalatához, de ez selyemfényű, míg az előbbi csillámos.

Nude, champagne and beige eyeshadows are my favourites,so it wasn't a question that I'll buy the shade called Rosewood Hood.




A lilának van némi duokróm beütése, mert a megvilágítástól függően változik barnáról lilára.

The plum shade is duochrome as far as I'm concerned, depending on the lighting, it changes from plum to brown. Pretty!


Az utóbbi Essence kollekciók közül mindenképp ez a kedvencem, bátran ajánlom. A pesti Müllerekben elég kevés dolog maradt, bár emlékeim szerint egyszer újratöltik az állványt, a Blahán legalábbis volt már rá példa. Vidéki Müllerekben biztosan lesz még belőle.

Vettetek ebből a kollekcióból valamit?What have you picked up from the Wildcraft collection?

~ Evinde

11 comments :

  1. Én legszívesebben mindegyik szemhéjpúdert megvettem volna, a lila rúzst, meg minimum lila lakkot, de inkább nem vettem semmit :( A "vámpíros" (nem tudom a pontos nevét) trendkiadás lakkjaira tartogatom inkább a pénzem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én még a highlighterre pályáznék, ha találnék, az is olyan szép :) Meg a vámpíros pirosítóra!:D Jó is, hogy említed.

      Delete
  2. gyönyörű fotók!!!! annyir hangulatosak :D

    ReplyDelete
  3. Én a highlightert szeretném nagyon, de már szerintem lemaradtam róla. Nincs a közelembe Müller. :(

    ReplyDelete
  4. A bézs szemhéjpúdert nagyon szerettem volna én is, de sajna nincs a közelemben Müller, így kimaradt :-(

    ReplyDelete
  5. Mindhárom szemhéjpúdert szerettem volna megvenni, de az egyik müllerben 2 héttel ezelőtt is már csak kétféle körömlakk volt, semmi más, a másikban pedig csak a zöld szemhéjpúder volt. Így azt megvettem. A bézs színt is nagyon szerettem volna. Ha esetleg vki olvassa és nincs rá szüksége, vgy azért nem akarja megtartani, mert nagyon porzik, akkor írjon nekem én átveszem szívesen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem tényleg nézz vissza a Müllerekbe később, hátha feltöltik.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...