May 26, 2013

Marine Unicorn | Bright Blue Glittery Nails


The Polish cosmetic brand called Lovely have recently updated its range with new shades, and among those I found a beautiful cornflower blue shade.

A Lovely teljes kollekciót újított, és egy kaviáros családot is az üzletek polcaira dobott Under The Sea névvel. Azok között találtam ezt a gyönyörű búzavirágkék lakkot, amire le is csaptam, mert a Lovely mindig is az egyik kedvenc márkám volt, főleg lakkokat illetően. 


Lovely Cosmetics Pearl Base nail polish - Nr. 6

The shade is part of their new caviar collection. Too bad Lovely products have no shade names, they mark their products with numbers, which isn't that exciting. But with such amazing colours, it doesn't matter, right?

Nagy kedvenceim a kék lakkok, és ez egy újabb gyönyörű darab a gyűjteményben. Kár, hogy a Lovely továbbra is csak számokkal jelöli a termékeit, szívesen vennék pár fantázianevet, és ezzel szerintem nem csak én vagyok így. Amíg azonban a színek ilyen szépek, ez nem is számít annyira.


I applied a purple-blue glitter topcoat that has been discontinued, it is by Essence. They look fantastic together! Warning: you will stare at your nails all day with these shades on. Too bad my camera doesn't do it justice, the combination is prettier in real life.

Az Essence egyik megszűnt, de nagyon szép glitteres topperét kentem a kékre, ami feldobja az alapszínt, de nem nyomja el azt. Egyszerűen gyönyörű! Azt a tipikus "egész-nap-a-körmöm-nézegetem" hatást váltja ki belőlem. Nagy kár, hogy a képeken közel sem olyan szép, mint a valóságban. 

Lovely Cosmetics Pear Base nail lacquer - Nr. 6
Essence Nail Art Twins Glitter Topper - 08 Troy


The new sortiment of the Lovely nail polishes is gorgeous though. If you have access to Lovely, I highly recommend to check them out.

Az új Lovely lakkok amúgy csodaszépek, a halvány rózsaszín és a lila glitter, valamint a menta színű kaviár egyszer remélhetőleg hazajön majd velem.

Would you wear this combination?
Kipróbálnátok ezt a 2 színt együtt? Ha nem, akkor is tessék kipróbálni, gyönyörű! :)

~ Evinde

4 comments :

  1. Csodásan mutat együtt a 2 lakk, wow! :)
    Megértem, hogy egész nap őket nézegeted :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  2. Kipróbálnám, nagyon gyönyörűek együtt *-*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...