May 17, 2013

Perfect Vampy Green Nails | Avon Midnight Green

Avon Nailwear Pro+ nail varnish - Midnight Green

I asked you on facebook a couple of months ago if you could recommend me a pretty shimmery forest green nail polish. I decided to buy Midnight Green by Avon out of all the shades you mentioned. This is exactly the shade I was looking for, it's beautiful. It is on clearance in the current catalogue.

Pár hónapja kérdeztelek titeket facebookon, hogy tudnátok-e egy szép csillámló erdőzöld vagy sötétzöld lakkot ajánlani. Sok javaslatot kaptam, és az Avon Midnight Greenjére esett a választás, hisz pont ilyet kerestem. A mostani katalógusban még szerepel, de épp kiárusítják, úgyhogy érdemes lecsapni rá, ha szeretitek ezt a színt.

Avon Nailwear Pro+ nail varnish - Midnight Green

I applied two coats.


Melyik a kedvenc zöld körömlakkotok?
What is your favourite green nail polish?

~ Evinde

9 comments :

  1. Nekem a Green Goddess a kedvencem :-)

    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/11/avon-green-goddess-s-he-320-as-es-aden.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is meglestem az Avon boltban, kívánságlistás :)

      Delete
  2. Szép, Nekem is megvan. :)
    Ha több zöld lakkra vágynál, íme az én gyűjteményem darabjai:
    http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2013/03/zold-lakkok-gyujtemenyemben.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az After Eight nagy kedvencem. :)

      Delete

  3. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    ReplyDelete
  4. egyszerűen gyönyörű:$ nekem a NYC két új zöld körömlakkja a kedvencem, amit nálam láthatsz is:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wowww....this looks amazing! The perfect green shade in my opinion!! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...