June 28, 2013

Revamped Catrice Matt Foundation?!


Pár perce osztott meg egy képet a Catrice facebookon, amin sneak peeket kapunk egy új szortimentes termékről. Biztosat még nem tudni, hisz nincs fenn a hivatalos lista az új dolgokról, de engem naaagyon emlékeztetnek a kis üvegek a sokak által (általam is) imádott Infinite Matt alapozóra, ami legutóbb megszűnt. Most nagyon izgatott lettem. :D
Remélem, hogy visszahozzák, és csak a megújítás miatt vonták be tavasszal. Amint fenn lesz a hivatalos lista, írok is róla! Mit gondoltok? Kezdjek reménykedni? :)


Catrice shared a photo on facebook of a product from the upcoming range update. Is it just me, or they look veeery similar to the beloved Infinite Matt foundation? There's no official list of the new products yet, so I only hope it's some kind of renewed version of my favourite IM. As soon as I know more about the new range, I'll write a post! What do you think? Could it be?

~ Evinde

7 comments :

  1. Ohh én nagyon örülnék neki, ugyanis nagyon a szívemhez nőtt ez az alapozó, hihetetlenül meg vagyok vele elégedve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne is mondd! Kedvencem :D Pedig van vagy 20 különféle alapozóm.

      Delete
  2. Tényleg nagyon hasonló! :) Én mondjuk bespájzoltam 2-t is belőle, mielőtt kivonták, de jó lenne, ha igazad lenne, és "visszatérne". :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én inkább le se írom, hogy mennyit spájzoltam belőle... :D
      Remélem, ha vissza is hozzák, legalább olyan szuper lesz, mint a régi. Gyakran elkövetik azt a hibát, hogy az új formulákkal mellényúlnak.

      Delete
    2. Ne is mondd...mint pl essence colour & go. Régen imádtam, az újból teljesen kiábrándultam. :/

      Hihi, Te is felkészültél "szűkösebb időkre" az Infinite Matt-ból akkor... :D

      Reméljük, ez lesz a kivétel, ami erősíti a szabályt, hogy jobb lesz, mint az eredeti, vagy legalább olyan jó. :)

      Delete
    3. Az új lakkokból csak pár van, de elég sokan panaszkodnak rájuk. Mondjuk a fedő és alaplakkommal kb ugyanaddig marad fenn minden lakkom. :)
      És igen, úgy legyen :)

      Delete
  3. Remélem, hogy vmi olyasmi lesz, mert mire tudomást szereztem róla, és meg akartam venni, már nem volt kapható :S.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...