July 12, 2013

Producto Finito #2 (Empties): Make-up Remover Wipes / Sminklemosó kendők

 Cadeavera make-up remover wipes (Normal Skin)
 Cadeavera make-up remover wipes (Combined Skin)
Essence My Skin Lime & Cucumber refreshing wipes (All skin types)
Essence My Skin Pomegranate & Bamboo cleansing wipes (All skin types)


To be honest, I find that they all work the same, except for the scent. They remove face make-up, but they don't remove eye make-up. They aren't moist enough, and baby wipes work just as well, those are still a bit dry but cheaper. 
Would I repurchase these? No.

Nem sok különbség van a kendők között, az illatot leszámítva. Az alapozót/púdert/pirosítót leszedik, de a szemsminket nem. Egy kicsit szárazak. A babatörlők, amiket jelenleg használok, ugyanezt tudják, olcsóbbak, és 25 lap helyett 72 van egy csomagban. Újravásárolnám-e őket? Nem.

What are your favourite make-up remover wipes? I need recommendations.
Nektek van bevált sminklemosó kendőtök? Szívesen vennék pár javaslatot.

~ Evinde

4 comments :

  1. Madaras teszkóból az egyik legolcsóbb Freshmaker-márkájú jött be nekem nagyon, E-vitaminos kendőcskék és szerintem nagyon szuperek! :) Az első csomaggal már végeztem is.
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm az ötletet, ki fogom próbálni! :D

      Delete
  2. Sokáig én is babapopsitörlőt használtam sminkletörlésre egész arcra, de egy idő után a szemem és az arcbőröm is megunta.. szóval leálltam vele. Aztán egy szép napon mikor betévedtem egy Müllerbe éppen akciós volt a bebe arctisztítókendője. Gondoltam kipróbálom és meg is vettem a kék csomagolásos elvileg érzékeny és száraz bőrre valót. Eredetileg ugyan olajmenteset kerestem, de nem bántam meg, hogy ezt választottam. Maradéktalanul leszedi a szemsminket is és engem abszolút nem zavar az olajossága, mert ahogy leszedtem ezzel a kendővel a sminket utána máris lemosom az arcom arctisztítóval.. szóval semmi nyoma nem marad annak, hogy olajos kendőt használtam előtte. Bár miután elhasználtam ebből az első csomaggal még megmaradt a kísérletezési kedvem és voltam olyan 'hülye', hogy megvegyem a Balea zöld csomis kendőét ami szó szerint nyúzta a bőröm olyan száraz és használhatatlan.. azóta nem veszek mást mint a bebe... egészen addig amig nem lehet majd nálunk is kapni Neutrogena kendőket...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó hogy írod a Bebét, most fog elfogyni az első, ajándékba adták a krémhez. Eddig ez a legjobb, úgyhogy maradok ennél. A Neutrogénáról elég sok rosszat hallok mostanában, csípi a szemet stb., pedig régebben meg szent volt youtube-on, úgyhogy nem tudom, hogy mit gondoljak :D De azt hiszem marad a Bebe.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...