January 4, 2014

Nailland Nail Polish Haul | December 2013


Ma Édesanyám karácsonyi ajándékokkal teli papírtáskájába kukkanthattok bele, mert ezeket a szépségeket Ő kapta. Persze meg fogom őket mutatni külön bejegyzésekben is.

Today I'll show you the Christmas gifts that my mom received from me. Aren't they pretty? I will show them in separate posts as well.

Golden Rose Jolly Jewels nail lacquer - 122
Flormar nail enamel - 103
China Glaze nail lacquer - Princess grace

Golden Rose Jolly Jewels nail lacquer - 122

Mostanában rengeteg helyen látni az ehhez hasonló "csipke" hatású lakkokat (például Maybelline Color Show Brocades; A-England She Walks In Beauty), amik nekem nagyon tetszenek. Nagy örömömre a Golden Rose-nál is találkozunk ilyen lakkokkal, így a gatyám talán nem megy rá. 

Lace effect (I call them like that, I have no idea what the official term is) nail polishes are popular lately. I'm glad that Golden Rose came out with them as well, I just love them.

Golden Rose Jolly Jewels nail lacquer - 122

Most így hirtelen kettő csipkés lakkra emlékszem, amit a Golden Rose adott ki. A másik egy rózsaszín, ami az A-England SWIB másolata is lehetne, de az tudtommal már egy ideje nincs raktáron. Nincs gond, mert ez a fehér-arany-levendula csipkés darab is gyönyörű. Ettől függetlenül persze még a rózsaszínre is rárepülök, ha megint kapható lesz.


A China Glaze Princess Grace-e is hazajött velünk, ami egy fagyos, világos levendula árnyalat, és nem mellesleg Grace Kellyről kapta a nevét.

The other nail polish I bought for my mom is Princess Grace by CG, it is a pretty light lavender frost shade.


Flormar nail enamel - 103

A harmadik darab egy szintén fagyos, babarózsaszín árnyalat, immár a Flormartól.


And finally, I also picked up a frosty baby pink piece from Flormar. I've bought all the shades with the confirmation of my mother, of course. She likes frosty nail polishes, and they really suit her.


frosty pink & frosty lavender

Ti vettetek mostanában valamit a Naillandnél?
Would you wear them?

~ Evinde

6 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...