September 20, 2014

Essence Hello Autumn Colour Adapting Blush | Review + Swatches


Ahogy tegnap említettem, a Hello Autumn kollekció tesztjeit a pirosítóval kezdem, mert ez a legérdekesebb és a legizgalmasabb darab. Kiderül, hogy tényleg megváltoztatja-e a színét a bőrhöz érve.

As promised, I'm here with the review of the Hello Autumn colour adapting blush. What do you think, does it really change its colour? 

Essence Hello Autumn colour adapting blush - 01 Beauti-fall Red
Essence Hello Autumn bőrhöz igazodó pirosító - teszt

Előbb azonban ugorjunk vissza a csomagolásra: átlátszó masszív műanyag, a kollekcióra jellemző kis falevéllel és a felirattal.

But first, let me talk about the packaging. It comes in a transparent hard plastic case, the cute autumn leaf and the name of the trend edition is shown on the lid.


Essence Hello Autumn colour adapting blush - price & other info

Összesen 10g terméket kapunk, ami kétszer annyi, mint az átlagos pirosítók tömege. Minden egyéb szükséges információt a pirosító hátoldalán olvashatunk. (950 Ft a pirosító ára)

You get 10g of product for your money, that is twice the amount of a basic blush. The price of the Hello Autumn blushes is around 4-5$.

Essence Hello Autumn colour adapting blush

Nem különösebben puha a felszíne, hívjuk átlagosnak. Nem olyan selymes az állaga, mint a Silky Touch pirosítóké. Nem porzik, puha szintetikus ecsettel vittem fel a bőrre.

I wouldn't say that it is a silky blush, it is not as soft as the regular Silky Touch blushes by Essence. It is not powdery, and that is a great thing.

Hello Autumn colour adapting blush swatch (right after applying it)

És a lényeg: változtatja-e a színét? A képeken is láthatjátok, hogy igen, és szerintem nagyon jópofa. A bőrhöz érve egy arany csillámos korall pirosítóvá változik a dobozában még fehérnek látszó púder. Minél több idő telik el az applikáció után, annál intenzívebb lesz a színe. A fenti képen felvitel után láthatjátok a színt, alul pedig pár perccel később. 

Does it really change its colour? You can see that it really does. It looks white in the pan, but right after you apply it to the skin, is turns into a beautiful coral shade. It has gold sparkles in it as well. The more you wait after applying, the more instense the colour looks.


Fél órával később még intenzívebben látszik a korall, de azt már nem fotóztam le, mert nem voltam már a fotózás helyszínén, és gép sem volt nálam. Elvileg a bőr pH értékétől függően építi ki az egyedi színt a púder, de szerintem egész egyszerűen csak fehérből korallra változik a szín. Nem gondolnám, hogy mindenkin más színt venne fel. Ettől függetlenül is nagyon tetszik a színváltós tulajdonság, nem volt még ilyen pirosítóm. Nálunk csak egy pirosító kapható, de eredetileg 2 árnyalat van a kollekcióban, így a másik darab elvileg rózsaszínné változik a bőrön.

It supposedly changes its colour depending on the pH level of the skin, but I think that it looks coral on everyone (correct me if I'm wrong!). I love the coral shade it gives to the cheeks, but it also stains the skin red. That explains the shade name, right?

Essence Hello Autumn colour adapting blush: in the pan & on the skin

A pirosító hátulján is fel van tüntetve, hogy megfesti a bőrt a púder, azaz lemosás után is látszódik az árnyalat, mert beivódik a bőrbe. Érdekes, hogy ez a szín már piros, és nem korall. A piros arcpír a legtermészetesebb mind közül, mert ilyen a természetes színünk, ha elpirulunk. Ennek köszönhetően olyan hatást kelt a pirosító, mintha épp akkor jöttünk volna be kintről, ahol a fagyos idő megcsípte az orcákat. Jól átgondolta az Essence a pirosító koncepcióját, hisz közeleg a didergős ősz és tél.

The red stain looks very season-appropriate on the cheeks, I love that. Red is the most natural blush colour you can use, because it is the colour of your natural flush. It looks like you were outside in the cold, and the chilly weather has kissed your face. Adorable!


A felvitele már trükkös, mert a púder maga fehér, így nem látni, hogy pontosan mennyit is viszünk fel az arcra, csak pár perccel később. Igen könnyen túl lehet adagolni, ha nem figyel az ember. Én például túl keveset kentem fel először, de pár használat után már rá lehet érezni a megfelelő mennyiségre.

The application is tricky, because the colour only develops after a few minutes, so you can't see the amount you apply. You can easily OD on this one, be careful. Start out with less, and build it up if needed.


Először nem terveztem megvenni a pirosítót, de miután kipróbáltam a Rossmannban (van hozzá teszter, yay), és a saját szememmel láttam a szín megváltozását, el volt döntve a sorsa. És milyen jól tettem, hogy megvettem! 
Ha szeretitek az érdekességeket és a pirosítókat, akkor ez hálás darab lesz a gyűjteményetekben.

I did not want to buy it at first, but after seeing it changing colour, I had to buy it. I'm glad I did! Such a nice idea and product. If you're into blushes and unique products, you will love it.

Hogy tetszik?
What do you think? Fancy, huh?

Fall makeup look using the Hello Autumn palette and eye pencil: click
Essence Hello Autumn Haul: read it here
Essence Hello Autumn thermo nail polish review + swatches: read it here
Essence Hello Autumn eye pencil review: read it here
Essence Hello Autumn eyeshadow palette review: read it here
Essence Silky Touch blushes review + swatches: read it here
You can find me on instagram as well.

~ Evinde

FTC: I bought the product with my own money,

16 comments :

  1. De király! :O ;) Hogy miket ki nem találnak... köszi a tesztet, erősen gondolkodom rajta, hogy beruházzak-e rá. :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon érdekesen hangzik és a szín is csodás :) Lehet, hogy megnézem magamnak közelebbről :)

    ReplyDelete
  3. Jaj, most akkor ez után is vágyódhatok :P Nagyon tetszik ez a pirosító, bárcsak lenne lehetőségem beszerezni.

    ReplyDelete
  4. Nagyon érdekes. Még nem láttam ehhez hasonlót. Arra kíváncsi vagyok, hogy mindenkin más elvileg a színe vagy ugyanilyen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Írtam, hogy szerintem ugyanilyen, de 100%-ig nem lehetünk biztosak. Külföldi bloggerek színmintái alapján szerintem pont ugyanilyen mindenkin. A másik árnyalat, ami nálunk nem kapható, pedig rózsaszínes.

      Delete
  5. De jópofa :D Örülök, hogy írtál róla, mert nagyon megtetszett :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszett. :) Épp most írom a paletta bejegyzését.

      Delete
  6. Actually too fancy to my mind ;P If the change of colour was less dramatic I would likely give it a try, but this one looks to tricky for my rookie skills. Nevertheless thanks A LOT for that review, it probably saved me from an expense I would regret later ;)

    ReplyDelete
  7. Rajtam tök pink lett :) nagyon jópofa, erősen gondolkozok rajta, hogy kell nekem is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ,akkor mégis máshogy néz ki pár emberen :D Így még jobb.

      Delete
  8. én nem vettem még meg....de hétfőn fogom....színmintán rajtam halvány rózsaszín volt :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...