June 22, 2011

Big Drugstore Haul + NOTD | June 2011



I'm here with a big drugstore haul, and I'll also show you my manicure:
1.) Lovely Crystal Strength nail polishes - no.65; 332; 333 (light brown, mint green, royal blue)
Lovely nail polishes have great quality for the price. They stay on for a couple of days without chipping, and the colour selection is great. The applicator is awesome too.
A Lovely lakkok jó minőségűek, és a körmökön is jól bírják lepattanás nélkül. A színválaszték nagy, és a tavaszi pasztell lakkjaik egyszerűen csodásak.

2.) Essence Better Than Gel Nails Top Sealer
It is my best buy ever. I think it's the same thing as Seche Vité (or very similar). I own SV now, and it is very similar, but this one is not as stinky. It dries very fast, and it has a gel-like finish. It lasts on the nails for a long time, and prolongs the wear of fast-chipping nail polishes.
Az eddigi egyik legjobb vételem volt. Szerintem hasonló a híres Seche Vité fedőlakkhoz. Már megvettem a SV lakkot, és valóban, a kettő dupe is lehetne, bár az Essence nem olyan büdös, mint a SV. Másodpercek alatt megszárít minden lakkot, és a nevéhez méltóan zselés hatást kölcsönöz a manikűrnek. A könnyen lepattanó lakkok tartósságát szépen meghosszabbítja.

3.) Catrice Enter Wonderland nail polish - C04 Miracle Heaven (frosty royal blue)
4.) Catrice Enter Wonderland Metallic Eyeliner - C01 Miracle Clouds;  C02 Miracle Heaven
(the Catrice stuff was on clearance for less than 2$)

5.) Stargazer white foundtaion
Finally! I wanted a white foundation for years. It's not really pigmented though, and it is patchy as hell.
Végre szert tettem egy fehér alapozóra! Egy örökkévalóság óta szerettem volna egyet. Sajnos nem annyira pigmentált, mint vártam, és foltos is.

6.) Essence Holografics lipglosses (01 Lil@c; 03 Prism@tic White)
7.) Essence Holografics cream eyeshadows (01 Gagalectric ; 02 Lilac; 03 Prismatic White)
8.) Essence Holografics nail polishes (01 Gagalectric; 02 Blue Ray)
9.) NYC Smooth Skin Loose Powder (Translucent)

10.) Essence XXXL Nudes lipgloss (03 Nude Kiss)
These XXXL Nude lippies are great. This one is my second one, and I love it. They smell like baked goods.
Az Essence XXXL Nudes szájfények egyszerűen szuperek. Ez a második, amit eddig vettem. Az első a Pure Beauty volt ,és már alig van benne valami. Süti illatuk van.

11.) Lovely Cosmetics Maxi Lips With Collagen lipglosses (No.2; No.4)
Lovely Cosmetics lip products are really good. These ones were on sale for 50 cents. Where is your god now?! I'll buy my mom a couple of shades too, she loves these. They smell like zizi.
A Lovely szájfényeit mindig is szerettem. Ezek is nagyon tetszenek, és az ár a legjobb: 130 Ft, mert megszűnnek. Megyek, és veszek párat Édesanyámnak is, Ő is nagyon szereti őket. Zizi illatuk van.

12.) Fasio nail art brush
It was like a dollar, you can't beat that. I'll use it for nail art and winged eyeliner.


Chupa Chups Love Trap EDT (Exotic Kiss) - woodsy scent for summer
You're probably like: wha? Chupa Chups makes lollipops. Well, they apparently make scents too! It was a bargain for 3$. The scent is really unique, I would say it is summer in a bottle. It's not sunscreen, sweaty balls and alcohol-kinda summer, but subtle and woodsy summer. Don't let the childish bottle fool you, the fragrance is divine and it lasts almost all day. Read more about its composing notes here.

L'Oreal Casting Creme Gloss hair dye (Ice Blonde)
This is the best shade I tried so far, it's kinda silvery. Zero cosplay in order. Just kidding.

NOTD:


Essence Holographics nail polishes - 01 Gagalectric; 03 Blue Ray (ring finger)



Essence Holographics nail polish - 01 Gagalectric; 03 Blue Ray (ring finger)


Blue Ray was really hard to photograph. It has green and purple multichrome to it, but you can barely see that. And yes, these are, in fact, multichrome polishes, not holo polishes. If you want true holo nail polishes, try the Nfu-Oh ones.



Sajnos ezek a körömlakkok - a nevükkel ellentétben - multikrómok,és nem holografikusak. Ha igazán szuper holo lakkokat szeretnétek, a Nfu-Oh lakkjait ajánlom, amit netről tudtok beszerezni.

~ Evinde

FTC: I bought the products with my own money.

6 comments :

  1. De jó neked, hogy neked fennmaradnak a lovely lakkok... Bár lehet, hogy csak én fogtam ki, de a color mania-s (csipke- és virágmintás üveges) széria számomra nem tartós- kicsit sem :(

    ReplyDelete
  2. A Lovely lakk szerintem is nagyon jó, bár csak 1 darabom van, de azzal teljesen elégedett vagyok. A szájfényt már én is láttam hogy akciós, de mellette volt az eredeti ára is, és nem mertem vele telepakolni a kosaram :)

    ReplyDelete
  3. deklassz:) jó sok kék cuccot vettél:)

    ReplyDelete
  4. Mennyire fed jól a mentazöld Lovely lakk?
    Így üvegben nagyon szép a színe. :)

    ReplyDelete
  5. Mia, valamiért nekem sem váltak be a Lovely lakkok, nekem már 1 nap alatt lepattog a fele. Szemhéjpúderem van, azt nagyon szeretem. A szájfényeket lehet megnézem én is, az nem lehet rossz.:)
    Sajnos tényleg nem túl holografikusak a lakkok. De azért nem rossz a kollekció.:) És tök jól kombináltad a két színt, szép lett a körmöd.:)

    ReplyDelete
  6. @Mia:nem tudom mi lehet a baj,nekem tökéletesen megfeleltek a Lovely lakkok,a csipkés üvegesek is,sőt többen is mondták régebben és a mai napig,hogy tartósabbak mint az Essence.Sajnálom,h neked nem váltak be :(

    @Bernu:ha legközelebb mész,szerintem érdemes beruháznod egy szájfényre :)

    @Rami: igen,én a kékkel úgy vagyok,hogy sosem elég :D

    @Tamara: 2 rétegben a legszebb,de ha odafigyelek,akkor 1 is elég.Amúgy nagyon szép,uo mint az üvegben.Jobban tetszik,mint az Essie Mint Candy Apple-je,ami nagy szó :D

    @Bikira:Szintén sajnálom.Nekem a Gel Nails fedőlakk nélkül is 4 napig biztosan bírják,egy régebbi NOTD bejegyzésemben említettem is,hogy meglepett a tartósság.Nálam az Essence Colour&Go lakkok bírják 1-2 napig.Talán az a baj,hogy nem egyforma a körmünk?:D Lehet,hogy hülyeség,de erre tudok csak gyanakodni.

    June 23, 2011 10:16 AM

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...