August 31, 2012

Monthly Favourites: June, July & August


It's almost September, yay! I love Autumn, so I'm quite excited. Anyway, I used the same products all Summer,here you go:
Mindjárt szeptember, hurrá! Imádom az őszt, a sötétebb sminkeket, ruhákat. De lássuk a nyári kedvenceket:



Blushes / Pirosítók: Catrice (Pink Grapefruit Shake), Essence (Natural; Adorable)
I just love these. They are silky, pigmented and look beautiful on the cheeks. Review coming soon on the Essence blushes.
Új kedvencek. Pigmentáltak, nem porzanak, szépen mutatnak az arcon.

Eyeshadows / Szemhéjpúderek: S-He No. 230, Essence Sun Club Palette (Miami Heat)
I received the green palette from my mom as a gift, it has 4 nice green and mint colours. The Essence palette has pretty bronze shades, which was suitable for summer. It smells amazing!
A zöld palettát Édesanyámtól kaptam, és ha színt akartam a szemhéjamon, ezt használtam szinte egész nyáron. Szép zöld és menta színei vannak. Az Essence palettával már láttatok egy sminket, gyönyörű bronz árnyalatok kaptak benne helyet, teszt lesz róla hamarosan. Isteni az illata!

Maybelline Color Tattoo (Turquoise Forever)
I used it as eyeliner, and it worked quite well. I wanted a teal eyeliner since ages.
Tusnak használtam, és annak nagyon bevált. Már évek óta kerestem türkiz szemhéjtust, de ezzel kettő legyet ütök egy csapásra.


 Foundations / Alapozók: Essence Soft & Natural; Lovely Make-up Brillance:
The Essence foundation is a holy grail product, this is my second tube. It has a medium to full coverage, stays on all day, doesn't irritate my skin. I bought the Lovely one recently, and I like it so far. Lovely is a Polish brand, and this foundation has "the best in Poland" title, so it can't be a miss, right?
Az Essence alapozó egy abszolút kedvenc, ez már a 2. tubusom, közepes-full fedésű, tartós, nem irritálja a bőröm. A Lovely alapozót nemrég vettem, egy cosplay sminkhez kellett sötét alapozó, és annyira megtetszett, hogy egy világosat is vettem belőle.  Annyira nem tartós, mint az Essence, de ennek ellenére jó kis alapozó.

Essence waterproof mascara & eyeliner / Vízálló tus és szempillaspirál:
Must have for summer. These are really good ones.
Alap darabok nyárra.

Essence Lip plumper / Ajakdúsító:
Minty, it has a cooling effect, another great product for summer.
Menta illatú, hűsítő hatású, egy másik kötelező darab nyárra.



Aveo Cherry Blossom & Silk shower gel / tusfürdő:Smells delicious, my skin feels soft after using it.
Isteni az illata, puhább lesz tőle a bőr. 

Balea Aloe Vera razor gel / borotvagél:
All about the scents in this post,huh? This one also smells amazing, and my skin feels like wax(?) after using it, I love it.
Ebben a bejegyzésben minden az illatokról szól, úgy tűnik :) Ez a borotvagél is isteni illatú, és a használata után olyan a bőr, mint a viasz. Nekem ez nagyon tetszik :)

Avon Advance Techniques Daily Shine Hair Serum:
Yet another product that has a fresh, nice scent. It makes my hair shiny and moisturized.
Újabb szuper illatú kedvenc. Hidratálja és szép fényt ad a hajnak. Ez az első hajszérumom, de nagyon szeretem. Biztosan veszek még, ha elfogy.

What are your latest favourites?
A ti legutóbbi kedvenceitek mik voltak?

~ Ev

2 comments :

  1. Most akadtam a blogodra és nagyon tetszik! Fel is iratkozom hozzád! A Catrice pirosítónak én sem tudtam ellenállni, amikor le volt értékelve, és én is ezt a Balea borotvagélt használom! :) Ha gondolod kukkants be hozzám is!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajj köszönöm szépen! Én is kitettelek könyvjelzőbe, mert ez a dinka blogger 3 hónapja nem engedi, hogy bárkire is feliratkozzak :( Valahogy majd megjavítom.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...