January 26, 2013

Absolutely Nature - Megegyező név, 2 eltérő szín ?!


A most megszűnő Essence termékek közt szerepel egy 51 - Absolutely Nature névre hallgató barnás szemhéjpúder. Igen ám, de ezen a néven 2 árnyalat is fut.


Az egyik (nevezzük AN #1-nek) egy matt / szolid selyemfényű lilás barna, olyasmi, mint a MAC Satin Taupe-ja. A másik (AN #2) egy mustár altónusú barna, jó sok csillámmal megpakolva. A képen látszik, hogy a név és a kód megegyezik, de a matt szemhéjpúder dobozkáján is sparkle finish van feltüntetve.



Már itthon vettem észre, hogy elviekben ugyanaz a szemhéjpúder fut 2 verzióban, a boltból ugyanis abszolút szín és swatcholás alapján hoztam haza őket.



AN #1 (felső)
AN #2 (alsó)


Az egészből azt akarom kihozni, hogy nézzetek jól körül a boltokban, mert tényleg 2 különböző árnyalat fut ugyanazon a néven. A szemhéjpúdereket különböző Rossmannokban vettem, és lehet, hogy gyári hiba vagy merő véletlen. Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy az egyik verzió régebben megszűnt, majd visszahozták ugyanazon a néven, új formulával és finissel. Aki nem szereti a csillámot, annak az első verziót ajánlom, és fordítva. Én mindenesetre örülök, hogy megvettem őket, mert mindkettő nagyon szép natúr árnyalat, 350 forint, és nem kér enni.

(To my national readers: sorry, there is no English version this time :( )

~ Evinde

7 comments :

  1. Volt ilyen már lakkoknál is. Ugyanaz a név, más árnyalat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, jártam már így pár Catrice lakkal :)

      Delete
  2. A csillámos szín nagyon tetszik, lehet megnézem nálunk melyik kapható (ha még kapható)
    Nem kér enni ... Ez aranyos, erre gondolok majd, ha bosszankodom, hogy sok cuccom van :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szép is :) Itthon gyakran mondogatjuk ezt mindenre amúgy, gyors vigasz :D

      Delete
  3. húúúúúú hát köszi ezt a postot, mert én ugye kinézem mindig netről swatchok alapján hogy na akkor mit vigyek meg..
    ezt pont azért nem vettem mert televan csillámmal..de ezekután meg lehet elmegyek megvenni a másikat, csak lehet már késő lesz :(

    ReplyDelete
  4. Lehet lassú a felfogásom, de ... akkor most 2 ugyanolyan névre hallgató szemhéjpúdert árulnak 350 Ft-ért??? Mert akkor csak el kell mennem a másikét is :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...