April 15, 2014

Primőr Blogger Event - 2013 Fall


Mennyit is késtem ezzel a bejegyzéssel? Fél évet?! :D Nem kapkodom el. Valahogy mindig elhalasztottam, hogy feldolgozzak közel 200 képet. Sikerült leszűkítenem 50 képre, amit fel is raktam ide, hurrá! :)



Tavaly októberben ismét sor került egy bloggertalálkozóra. Ezúttal a Catrice és Essence újdonságain kívül hallhattunk pár szót a Max Factor, az ArtDeco & BeYu csapatától is. Mivel 2012-ben egész egyszerűen lemaradtam az eseményről (nem olvastam el időben a meghívót - fail), így 2013-ban nagyon vártam már az rendezvényt.

A székeken egy kis füzet fogadott mindenkit.

To my non-Hungarian readers: in last October, I was able to attend yet another blogger event. It consisted of listening to different presentations about the newest makeup trends including the brands Essence, Catrice, Max Factor, Artdeco and Beyu. All of them are Germany-based cosmetic companies.
I hope you'll enjoy this post as a photo diary. :)

Az előadások sorát az Essence csapata kezdte.


Did u kno? I didn't


A teremben levő asztalok ezúttal is jól tele voltak pakolva mindenféle földi jóval, ami az ember lányának figyelmét felkeltheti.


Essence Pure Skin & Gel Nails At Home display




Essence Gel Nails At Home


Kaptunk tortát. :D


swatch party

ebédszünet

swatchin' on the go

Essence & Catrice goodie bags




Az Essence előadás után a Max Factor következett.


a Max Factor goodie bag-ek lakói
(a CC krém nagyon jó!)


Max Factor Whipped Creme sample



Az előadások sorát végül az Artdeco csapata zárta. Személy szerint én ezt az előadást élveztem a legjobban, sokat rötyögtünk a lányokkal az első három sorban.





Viki új sminket is kapott. :)


Meglepően jól éreztem magam, sokat nevettünk. Arra viszont senki sem számított, hogy délután fél 5-ig tart az esemény (reggel 10-től!). :D Jó volt a régi arcokat látni és végre beszélgetni. Vikivel (sminkkel.com) mindig van közös témánk, bármiről tudunk beszélgetni. Sikerült egy közös képet is összehozni, aminek nagyon örültem. :) 

Katie-vel megvitattuk az ázsiai BB krémek és az online rendelés csodáit, Fruzsival pedig az Ázsia Center titkait. Hard Candy Zsófival vlogoltunk is, az Ő videóját megnézhetitek itt. Az enyémet meg, ha feltöltöm egyáltalán, még 2018 előtt.


Vikivel :) 


Sikerült (számomra) új arcokkal is megismerkedni: Sminktükör Vikivel és Lakkomlakkom Edinával egy sorban ültem, így az előadások alatt is volt alkalmunk beszélgetni.


Mögöttünk Évi és Magdi ült, akikkel végre volt alkalmam beszélgetni. :)

sajtóanyag ?!



Az Artdeco goodie bag tartalma. Nagyon örültem, hogy lehetőségem nyílt Artdeco és Beyu termékeket tesztelni. Eddig pénztárcabarát okokból kerültem mindkét márkát és csak 1-1 termékem volt tőlük, azokat is ajándékba kaptam. TMI

Artdeco BB sample

Essence goodie bag


És végül a 2013-as év legnagyobb prank-je: Catrice táskában Essence termékek, Essence táskában Catrice termékek. :) Én egy gyönyörű Catrice dísztasakot kaptam a fenti Essence apróságokkal, pár termékről már tesztet is olvashattatok.



A gyűjtsd-magad projekt szerzeményei. Minden bloggertalálkozón lehetőségünk van hazavinni olyan termékeket, amik megtetszenek az asztalon. Ezúttal ezeket választottam, egyikben sem csalódtam. :) Szokás szerint éveket kések a tesztekkel. 

A rendezvény után pár leányzóval beültünk egy kis kávézóba, ahol szintén jókat beszélgettünk. Itt volt lehetőségem pár szót váltani a kezelese.hu lányokkal is. :) A kávézás után pedig végre haza is estem úgy este 7 óra körül. Egész napos program volt.

A végszó pedig az, hogy nagyon jól éreztem magam és pozitívan csalódtam. Örülök, hogy sok emberrel beszélhettem, és köszönöm a meghívást. :)

~ Evinde


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...