September 2, 2014

Moyra Cinema Sugar Sand Nail Polish


Valahol el kell kezdeni. Már sokszor találkoztam Moyra lakkokkal aluljárókban és Ázsia Centerben, de eddig még egyet sem vettem. Előbbinek az oka pedig: bárkitől kérdeztem róluk (ismerős és idegen), szinte kivétel nélkül azt a választ kaptam, hogy nem jó lakkok, ne költsek rájuk feleslegesen. A mai bejegyzésben megtudhatjátok, hogy ez igaz-e.

Today I'm here with a nail polish brand that I've never tried before. Moyra is supposed to be available in most European countries, as far as I know. Let's see how it works!


moyra cinema nail polish

A lehúzást főleg az állandó szortimentes "átlagos" Moyra lakkok kapták, és a különböző hatásokat felvonultató kollekciók (gel, sugar sand, holo, sea salt) pár ember elmondása szerint sokkal jobbak. A helyi fodrászcikkesnél csak a sugar sand lakkokból volt, ebből is csak két árnyalat. Engem persze főleg a holografikus darabok érdekeltek volna, mert azok a swatchok alapján nagyon szépek. Végül egy levendula színű cukorlakkot vettem meg.

I've heard that the regular Moyra nail polishes aren't any good, they chip, etc. That is the main reason why I kept putting off trying the brand. Their effect nail polishes (sand, holo), however, are supposed to be great.

moyra cinema

Az árnyalat a Cinema nevet kapta, 867-es kóddal. A Cinema az üvegben levendulának látszik, de a körmökön inkább egy nagyon hideg tónusú sápadt rózsaszínnek. Három réteggel már el lehet érni, hogy a levendula árnyalat is feltűnjön. Két rétegben még nem fed teljesen, látni a körömvonalat.  A Cinema egy kifejezetten nőies / hercegnős árnyalat, ami szikrázik a napfényben. Mintha gyémántporral lennének megszórva a körmök, ami csak a napfényben látszik.

My shade is called Cinema, it is a lavender colour that looks pale pink on the nails. You will need to apply 3 coats for full opacity. Being a sugar sand nail polish, it is not as rough as other sand polishes are, which I like. I cannot stand the rough nail surface, that's why I don't like sand polishes.

Moyra sugar sand nail polish - Cinema
Moyra körömlakk

Mivel egy sugar sand, avagy cukor szerű lakkról beszélünk, ez tapintásra nem olyan durva, mint egy sima mezei homoklakk (pl Lovely Rio). Ez nekem persze kifejezetten tetszik, mert a hideg is kiráz a duruzsmás körömfelszíntől, ha homoklakkot használok. Decemberben említettem is, hogy ezért vártam annyit az ilyen hatású lakkok megvételével.

Cinema is a feminine and princessy shade, it looks beautiful on the sunlight. Almost like you sprinkled your nails with diamond dust.


Felvinni könnyű, szépen el lehet oszlatni a vékony és lapos ecset segítségével. Hígabb, mint a hagyományos homoklakkok, így összességében könnyebb vele dolgozni. Hamar szárad.

It is easy to apply, and the texture of it is rather thin. It dries quickly.

moyra cinema

moyra cinema
nail swatch: Moyra Sugar Sand - Cinema

Moyra lakkokat a Nailland oldalán / standján és a Moyra oldalán / boltjában vehettek, emellett aluljárókban, fodrászcikkesnél és Ázsia Centerben is megtalálni őket.

12 ml / bottle

Eddig jól teljesít nálam a Moyra, nem bántam meg ezt a lakkot. Az is igaz, hogy az állandó "nem effektes" lakkjaikat még nem próbáltam. Az egyetlen dolog, ami nem tetszik, az az üveg formája. A Zoya lakkok üvegével is így vagyok, és nálam ez fontos szerepet játszik abban, hogy végül megveszek-e egy lakkot, vagy sem.

So far so good. The only thing I don't like is the bottle, it looks rather ugly. I think the same about Zoya nail polish bottles. If a bottle looks ugly, it is more than likely that I will not purchase the nail polish.

Próbáltatok már Moyra lakkokat? Hogy tetszenek?
Have you tried Moyra nail polishes?

You might also like:

~ Evinde

I bought the product with my own money.

8 comments :

  1. Nagyon szép árnyalat!
    Én moyra rajongó vagyok. Maximum pár lakk nem működik az eddigi készletemből. Lassú száradás a hibájuk, az összes többit imádom. Elérhető áron vannak, és mostmár új kollekciókkal rukkolnak elő minden évszakban. Érdemes feliratkozni a hírlevélre az oldalukon, hogy milyen havi újdonságok fognak megjelenni. A moyrának még le kell küzdenie azt a sok éves fejlesztés hiányt, amit eddig nem használtak ki. Szerintem előbb utóbb meggyőzik a magyar vásárlókat az új trend színekkel, hogy érdemes tőlük lakkot venni. Én már külföldi blogokon is láttam nem rég moyra lakkokat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is átnéztem az összes árnyalatot az oldalon, és kapásból 17 képet le is mentettem kívánságlistás célokra. :) A holografikusakra mindenképp szeretnék beruházni.
      Külföldi blogokon is valóban sok helyen olvasni róluk, főleg brit bloggereknél.

      Delete
    2. Nekem eddig az arany van meg, fedőlakkal használom, mert azt mondják, hogy hamar pattog. Azt érzékeltem, hogy csíkozódik felkenésnél, és érzékeny. Nyomdázásra alkalmatlan, azt a minap kipróbáltam.

      Delete
    3. Köszönöm az infót, észben tartom. :)

      Delete
  2. én is nagy Moyra rajongó vagyok, nekem eddig szerencsére egyikkel sem volt bajom. A gyorsszárító fedőlakkjukat pedig imádom, már 7x veszem újra. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez jó hír, remélem nekem sem lesz velük problémám. :)

      Delete
    2. Na azt én is kipróbálom idővel...én meg a Mega gloss fedőlakkjukra esküszöm.. :D

      Delete
  3. Szép ez az árnyalat nagyon! a nyáron nálam két árnyalat az orange love és shocking pink volt nagy befutó a vivid sand lakkok közül, illetve a gél finisű pink lakkját is szívesen viseltem.
    http://mosolyrecept.blogspot.hu/2014/05/pink-pink-pink_4.html

    Tartósak, szépek, az áruk abszolút baráti.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...