January 2, 2014

Catrice and Essence Products Leaving Soon + New Products / Catrice és Essence megszűnő termékek + új szortiment


Január van, ami azt jelenti, hogy a szokásos Essence és Catrice szortimentfrissítés ideje is eljött. Eddig két blogon láttam infókat, egy román és egy német blogon. Csak tudnám, hogy mi magyar bloggerek miért nem kapunk információt erről előbb?! 

January is here, so it's time for the Essence and Catrice team to discontinue stuff. I haven't found official information yet, so I'll link you one of my favourite bloggers who listed everything on her blog you need to know.

A lényeg, hogy az egyik kedvenc bloggerem nagyon jó kis bejegyzést írt mind a kifutó, mind az új dolgokról, így ezeket a bejegyzéseket linkelem be. Mivel máshol hivatalos infót nem találtam erről, ezért én saját bejegyzést nem írok. Az abban merülne ki, hogy lementem a más által megszerkeszett képeket,és felrakom ide. Pár bloggernél ez nagy divat, de én eddig sem és ezután sem fogom ezt tenni. A megadott linkeken mindent szépen megtaláltok:



New Catrice stuff (official website) / Új Catrice termékek (hivatalos oldal)

~ Evinde

2 comments :

  1. Én sajnálnám, ha ezek tényleg megszűnnének, mert az Essence és a Catrice kifutó termékek közül is sok van, ami tetszik és számomra kívánságlistás...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is megszűnik pár kedvencem, de én már hozzászoktam. Ha szeretek valamit, az biztosan megszűnik, legyen az bármilyen márka. :'l

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...