July 29, 2014

Essence Products Leaving Soon - 2014 August | Megszűnő Essence termékek - 2014 augusztus


Hey there everyone! As you guessed, I'm here with the list of the Essence products that are going to be discontinued in August 2014. I couldn't wait for the info tbh, so let's see:

Rég vártuk az infót a megszűnő dolgok listájáról, és két órája megjött végre az email. Lássuk is:



 I will buy a few of the 3D eyeshadows, that's for sure. I haven't tried them yet.
A 3D szemhéjpúderekből biztosan fogok venni, még egyet sem vettem de már swatcholtam őket.









Bad news here: both of my Mom's and my favourite blushes are gonna be leaving the range. I will pick up backups.

Rossz hírek pirosító tájékon: mind Édesanyám, mind az én kedvenc árnyalatom is megszűnik (csak ez a kettő, persze), úgyhogy ezekből kötelező lesz 1-1 pót darab.










I wonder why do they discontinue the sharpeners?! (because they are bad, I have a sharpener-saga post on facebook if you're curious)

Kíváncsi vagyok, hogy miért szüntetik meg ezeket a hegyezőket. (irónia, ha követtek facebookon, egy egész esszét írtam arról, hogy ezek mennyire tördelik a ceruzát)

So, will you pick up anything from the stuff above? I will for sure, nothing new here.
Mit szóltok? Én biztosan veszek pár dolgot, de azzal majd egy haulban untatlak titeket.

New products 2014 Fall / Winter - Part 1; Part 2
Új termékek 2014 ősz - 1. rész2. rész

Other:
I have instagram now! I signed up today. Such a great day. :)

Mától megtaláltok instagramon is! :)

~ Evinde

9 comments :

  1. Ez az első alkalom, amikor olyan dolgok mennek ki, amik egyáltalán nem keltették fel az érdeklődésemet, fura :)

    ReplyDelete
  2. Wáó wáó wáó!!! Jó sokmindent kinéztem magamnak! :D

    ReplyDelete
  3. Hát szerintem most én is nyugodt szívvel hagyok ott mindent a polcokon, talán az egyik lakkot majd megnézem közelebbről.

    ReplyDelete
  4. Azt hiszem én sem fogok könnyeket ejteni egyik termékért sem!
    Talán a Shimmering bronzing powdert beszerzem a kiárusításon (mert nem elég az a bronzosító mennyiség, ami itthon van...), illetve a körömmágnest épp az imént nézegettem, de szerencsére a kedvenceim maradnak :)

    ReplyDelete
  5. Két emberrel már kevesebb is a konkurencia >:D

    ReplyDelete
  6. Szerintetek mikorra várható a rossmannokban a leárazás? mintha aug, elején már le szokták volna árazni régebben.... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...